3 GAKKEDE BRYLLUPSTEMAER..

3 GAKKEDE BRYLLUPSTEMAER..

Et bryllup er altid den skønneste fest. Man fejrer kærligheden mellem to, der har sagt ja til at dele livet, glæderne, sorgerne, nærvær, sammenhold og at holde fast i kærligheden til hinanden.

Så denne dag må gerne blive en særlig dag, man altid husker og mindes som den helt store mærkedag i livet.

For mange kvinder er det nok meget vigtigt, at denne dag bliver romantisk og fin. Men den kunne jo også være lidt gakket midt i det romantiske. Det huskes nok endnu mere end det fine, og det der minder om mange andre bryllupper.

1 bud:

Vi starter i den bløde ende, hvor det ikke bliver alt for vildt…

Lej en Selfiebox, hvor dine gæster går ind og tager et billede i løbet af aften. Den kan også tage små videoer på 10-20 sek. Der vil helt sikkert gå sport i det, og man vil virkelig få nogle billeder, der i starten er flotte og pæne, men efterhånden som festen skrider hen over aftenen og natten, vil det være nogle temmelige gakkede og sjove billeder og videoklip.

Opsæt evt. nogle spørgsmål inde i boxen, som gæsterne skal svare på og skift dem gerne ud flere gange i løbet af aften. Aftal det med personalet, så man ikke ser brudeparret gøre det. Vær modig i jeres spørgsmål – det må ikke blive alt for sukkersødt. Så bliver det ikke så sjovt og ærligt, som det er meningen.

Det er altid skønt at have noget at glædes over og grine af dagene efter, da man jo om brudepar ikke altid fornemmer, hvad der sker, da man selv er så meget på og i fokus.

 

2 bud:

Inviter alle jeres gæster til at komme i kirken, men undlad at skrive, hvor festen skal holdes efterfølgende. Det skal komme som en overraskelse for jeres gæster, hvad der videre skal ske.

Når det formelle i kirken eller på rådhuset er overstået, og alle står udenfor, kaster ris, tager billeder og nyder et glas champagne, har I lavet en aftale med eksempelvis den lokale klub for veteranbiler eller Porsche-klubben, til at hente jeres gæster og bringe dem videre. Det vil være et spektakulært syn med hele denne række af køretøjer, der kommer kørende. Og ligeledes vil det være helt specielt og fantastisk at ALLE – ikke kun brudeparret – skal køre afsted i skønne køretøjer. Men det er jo selvfølgelig version light. Hvis man har råd, eller bare vil gøre det helt fantastisk, så har man jo sørget for, at gæsterne bliver kørt ud til den lokale flyveplads, hvorefter alle får en tur op i en svæveflyver.
Og husk så at hyre den bedste fotograf, der også kan håndtere en evt. drone, som kan dokumentere det hele, så I kan mindes alt det I ikke selv nåede at se. Husk selvfølgelig også det obligatoriske gruppebillede med alle køretøjerne og gæsterne samlet fra luften. Det bliver et helt unikt og fantastisk billede, som I selvfølgelig får lavet som “Takkekort”. Alle vil her bruge tid på at kigge nærmere for lige at få øje på sig selv.

 

3 bud:

Her går vi ALL IN på at gøre det endnu mere gakket og hidtil uset. Vi skal have inviteret til bryllup i Paris. Og alle gæster inviteres til Montparnasse i 14 arrondissement. Her ligger katakomberne i PARIS. Gæsterne går ned i en tidligere kalkstensbrud fra det romerske rige. Det ligger i dag 20 meter under gadeniveau og er en strækning på 1,7 km.

Her kommer man gennem formationer af ben, knogler, kranier der er lagt i flotte mønstre. Dæmpet belysning, lavt til loftet. Få en strygekvartet til at spille halvvejs inde, hvilket man sagtens kan høre, når man kommer ind og kan dermed gå efter lyden. Lad selve ceremonien foregå her halvvejs, kun oplyst af masser af levende lys og denne specielle stemning fra strygerne. Når I har sagt ja til hinanden, sørger I for at fylde ”blodrød” champagne i gæsternes glas og leder an på den sidste strækning gennem kranier, lårbensknogler, men husk at overrask gæsterne undervejs. Der skal selvfølgelig være muligt at få små hapser (pindemadder formet som små mennesker, og mere af champagnen, serveret af tjener, der godt må træde ud forsigtigt ud af mørket.

Se, det vil netop være et bryllup, der både er gakket og så absolut uforglemmeligt.

TØR I..? Det er selvfølgelig ikke en helt billig omgang, men heldigvis kan I altid låne penge til drømmebrylluppet.

No Comments

Post a Comment